sobota, 23 listopada 2013

Zawiodłam.

Nie ma to jak myśleć o osobie mi bliskiej jakieś 3 lata a gdy przychodzi do szansy na spotkanie z nim, to po prostu się nie przychodzi. Czy to siedzi w mojej głowie? Tak, jak wszystko co zepsuję. Powiedziałam raz, że " już Cię nie zawiodę" a ja co? A ja to zrobiłam znowu. Im dłużej, żyję na tym świecie tym szybciej i bardziej mam go dosyć. I pomyśleć, że dopiero wczoraj skończyłam 16 lat :) i wiem jedno. Jestem gówniarzem nie wiem co mam myśleć i pisać a w szczególności przekładać to wam na słowa bo ja nic nie wiem o życiu. Jestem za młoda by coś wiedzieć. Nie mogę nikomu nic poradzić bo nie mam doświadczenia na dany temat. Więc teraz zobacz...czy myślisz tak samo jak ja? Pewnie nie. Masz zawsze dużo do powiedzenia a wiesz pewnie mniej ode mnie.  Ale, że nie nauczę wszystkich ludzi rozumu to mam nadzieję, że los będzie mnie trzymał od nich jak najdalej.  A ja będę szczęśliwa z osobą bez nich :) I nie patrz na moje podejście bo każdy człowiek powinien je mieć, pomyśl czy ludzie na których teraz marnujesz tyle czasu będą ci jeszcze kiedyś w głowie siedzieć i czy warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz