sobota, 30 listopada 2013

Dla niego.

Chciałabym byś wiedział, że doceniam Twoje starania i jesteś dla mnie wszystkim. I wiesz co czuję? Szybkie bicie serca, bezwarunkowy uśmiech, onieśmielenie i parę innych czynności, które dzieją się mimowolnie tylko dlatego, że widzę Twój uśmiech, który tak mocno uwielbiam. Gdy tracimy już siły.. jak nie widzę innego wyjścia, gdy już mam zamiar się poddać wystarczy 10 minutowa rozmowa a już wiem, że będziesz na zawsze. Szkoda tylko, że biegam, oddycham, zasypiam, żyję... tak daleko od Ciebie. Wiem, że nie tylko nas to spotkało. Ale patrzę na swoje drzwi i one się nie otwierają. Patrzę na łóżko, a Ciebie tam nie ma. Nie chcę by ludzie o nas rozmawiali, nie chcę by o nas myśleli, bo tylko oni są przeszkodą między nami. Człowieku. Zajrzyj w swoją głowę i znajdź drogę głęboko w środku, to wszystko jest w twoim umyśle a może ujrzysz jak bardzo nie interesuje mnie Twoje zdanie. Jak bardzo jestem szczęśliwa bez Ciebie. Wystarczy mi on. A Twoja radość z mojego nieszczęścia sprawia mi tylko przyjemność, bo wiem, że tracisz na mnie czas, czyli jestem warta Twojego zainteresowania. A JA MAM TO GDZIEŚ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz