sobota, 16 listopada 2013

szukaj...

Dochodzę do wniosku, że najlepsze lata spędzamy na rozpaczaniu i przejmowaniu się ludźmi, którzy po latach będą tylko wspomnieniem. I dla których my również będziemy tylko tym. A po co? Szczerość, odwaga i chęci się liczą! Od tamtego tygodnia żyję z bólem, że kogoś bardzo zraniłam a na prawdę okazał się fair. Szkoda, ze jest na tyle skromy, że szczerze nie powie mi czego oczekiwał...ale nie rób z siebie kaleki bo święty nie jesteś mając dwie ręce możesz zrobić dużo, mając jedną możesz jeszcze więcej. Więc zbierz siły i ruszaj w poszukiwanie szczęścia, bo szczęście samo nie przychodzi a starać się jest zawsze warto. Mówią, że mam trudny charakter i jestem chamska, ale mimo wszystko potrafię być dobrym człowiekiem. Nie wnikam, czy to prawda a zdanie innych mnie nie obchodzi. I teraz możesz zadać mi pytanie dotyczące Twojego życia i wiesz co ci odpowiem? Tą odpowiedz znasz tylko i wyłącznie ty, więc szukaj jej w sobie a nie marnuj czasu by ją odczytać z czyiś ust bo czyjeś usta nie są wstanie powiedzieć co czujesz na prawdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz