poniedziałek, 30 września 2013

Strach?

Wiele osób wokół nas, których nie dostrzegamy są naszym zdaniem "inni", a może... oni się boją? Nie są tak bardzo otwarci na świat jak my? Ta notka jest z myślą o takiej dziewczynie, która jest w moim wieku, jest z mojego otoczenia i jak ją obserwuję jest inna niż wszyscy. Dziewczyna z wyglądu bardzo wyróżniająca się nie jest jakaś ładna jest otyła i bardzo zamknięta w sobie. Wiele osób uważa, że jest głupkowata. Śmieje się ze wszystkiego. Ale wiecie co? Ja ją podziwiam. Podeszła do mnie w szkole i zaczęła pytać o mojego bloga, że po tym jak go czyta czuje się lepiej. Miło. Wracając. Wiele osób jeszcze rok temu, które mnie nie znały miały o mnie złe zdanie. Byłam na skraju wytrzymałości. Ale jednak nie poddałam się i dążyłam do swojego. Do prawdy. Teraz jest inaczej. Chciałam tą notką udowodnić, że w życiu nie ma tylko "złych bajek". Jak to powiedziała najważniejsza osoba w moim życiu.."najpierw będzie ciężko potem jeżeli się nie poddasz będzie jeszcze gorzej ale na koniec zdasz sobie sprawę, że się opłacało a wszystko będzie dobrze i się ułoży". Tylko wystarczy chęć : ). W końcu zrozumiałem, że to, co myślą o nas inni, nie ma znaczenia. Najważniejsze, co myślimy o sobie sami. Jeśli czujemy, że jesteśmy coś warci, to ludzie będą o nas myśleli tak samo. I nie musimy ciągle czegoś komuś udowadniać. Nie możemy latać za kimś bo jeżeli jest to osoba ważna dla naszego życia, przyjdzie sama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz