piątek, 20 września 2013

Początek nie koniec.

I jak? Zaczynam prowadzić bloga. Jezu, przecież ja mam tylko 16 lat a przede mną poważny etap życia.
Prowadzenie bloga..dobry pomysł? Może to dla zabicia czasu albo po prostu nie mam się komu żalić. Może dla lepszego rozpoczęcia opowiem coś o sobie. Wiec tak.. Mam na imię Julia jak już wcześniej wspomniałam mam 16 lat na ogół zajmuję się szkołą. Chodzę do Liceum o profilu policyjnym. Status w związku? Właśnie tego tematu za bardzo nie chcę poruszać bo zakochałam się nie szczęśliwie. Znana z tego, że miała pełno chłopaków aż w końcu została sama. Hahaha... zabawne. Interesuje się karate kyokushin. A blog? Blog będzie na temat zwykłych problemów jakie doznają w naszym wieku przyszłe kobiety. Znajomi? Jedna prawdziwa przyjaciółka i jeden hm... kolega? Przyszły chłopak?
Znajomy? Nie wiem jak go nazwać. Znamy się od czerwca i nigdy się nie widzieliśmy bo mieszkamy od siebie 500 km ale jest mi tak bliski, że nie da sie tego opisać. Szczery. Kochany. Otwarty. Wrażliwy. Taki jest Kuba : ) czyli naszej pierwszej notki nadszedł koniec. MIŁEGO CZYTANIA I MOCNYCH NERWÓW!

1 komentarz: